"У наукових колах побутує думка, що ХХІ століття, попри всі свої тренди, як-от інформаційність, схильність до практичних, прикладних наук, буде гуманітарним. Я залюбки стежу за дискусіями довкола цієї теми, в основі якої лежить непогана ідея. ХХІ століття є часом після століття ХХ з його тотальною дегуманізацією суспільства й мас. Наше сторіччя потенційно має цікавість до людяності, до окремої людини та всього, що становить її сутність. А сутність людини формується не тільки її практичними вміннями, навичками, а й тими якостями, які наповнюють її духовність, світогляд. Це те, що дають гуманітарні науки, виховує гуманітарна освіта".
- Home
- About Me My Profile Video and Picture Gallery
- Achievements Certificates and Awards Students Achievements
- Work Experience Pedagogical Experience Description National Identity Development Model Workshop
- Professional Development Laboratory of Educational Multilingualism School Department of Foreign Languages Seminars Conferences Pedagogical Creativity Fair Professional Contest “Teacher of the year”
- Extracurricular Activities Event Plans Language Summer Camp
- Lesson Plans
- Useful Tips For Parents For Teachers For Students
- My Publications
погоджуюся.шкода,що в наших гімназіях практично немає таких предметів як антична культура та риторика.Діти були б більш освіченими.
ВідповістиВидалитиГуманітарна освіта є актуальною у всі часи, адже вона виховує передусім Людину.
ВідповістиВидалитиЯ за розвиток гуманітарної освіти, але як фахівець з математики віддаю перевагу точним наукам. А от духовний світогляд людини формують не науки, а особисті відносини з Богом.
ВідповістиВидалитиЯ, все ж таки, схиляюсь до думки, що світогляд людини починає формуватися з перших років її життя, і головну роль у цьому процесі відіграє сім’я, а вже далі на його формування впливають школа, церква, суспільство.
ВідповістиВидалити