
Один з швидких та простих способів навчання учнів усному мовленню - це опис картинок чи фотографій. Однак одноманітний опис не завжди цікавий учням. Існує велика кількість парних та групових форм роботи із зображеннями при вивченні іноземної мови. Harry Grover Tuttle у своїй статті "Using Visual Material in the Foreign Language Classroom" зібрав і писав 50 способів використання зображень на уроці іноземної мови. На мою думку, подібні завдання допоможуть не тільки покращити навички мовлення, але й урізноманітнити урок та зацікавити учнів.
Чудові і різноманітні способи використання зображень на уроках іноземної мови.
ВідповістиВидалитиОдин учень Аристотеля пристав до нього з нудною і довгою розповіддю. Нарешті він запитав філософа, який мовчав увесь час: "Я не втомив тебе?" На що той відповів: "Ні, я не слухав". "Заговори так, щоб я тебе побачив", - запропонував йому Аристотель.
Корисна інформація, бо більшість учнів візуали. Дякую за підбірку форм роботи з наочністю!
ВідповістиВидалитиЦікаво!
ВідповістиВидалитиДякую за коментарі. До речі, наукові дослідження свідчать, що при слуховому сприйнятті запам’ятовується лише 15% інформації, при зоровому – 25%, а одночасно при зоровому та слуховому сприйнятті – 65%. Тому, у своїй роботі часто використовую відеоматеріали. Технології використання відео на уроках англійської мови описині в моєму блозі у розділі "Моя методична робота/Ярмарок педагогічної творчості" та "Мої уроки"
ВідповістиВидалитиВсе нове є завжди цікаве для учнів, і різні форми роботи з наочним матеріалом є продуктивним,особливо у навчанні говоріння.50 способів використання зображень на уроці від Harry Grover Tuttle варті уваги. Дякую, що поділились інформацією! Успіхів Вам!
ВідповістиВидалитиКраще один раз побачити, ніж десять почути!
ВідповістиВидалитиКраще один раз побачити, ніж десять почути!
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалити