English language

11 січ. 2016 р.

Бібліотека Нью-Йорка виклала унікальні світлини мешканців Карпат  1920-х років

Index
Нью-Йоркська публічна бібліотека виклала в загальний доступ більше 670 тисяч зображень. Опубліковані скани тисяч рукописів, карт, фотографій, нотних записів, листівок і безлічі інших зображень.
Серед документів є сканокопія унікального видання “Селянське мистецтво Підкарпатської Русі” про одяг і побут мешканців Карпат. Його видали у 1926 році в Празі.

Як патріотка нашої держави та людина яка пишається культурною спадщиною українського народу, я горда з того, що надбання нашого народу відтепер доступні всій планеті.

8 коментарів:

  1. дуже цікаві фото.пишаюся тим ,шо я українка

    ВідповістиВидалити
  2. Анонім1/15/2016

    Народ мій є!

    Народ мій завжди буде!

    Ніхто не перекреслить мій народ!

    ВідповістиВидалити
  3. Анонім1/15/2016

    І дійсно, наша культура цікава світу, тож бережімо її!

    ВідповістиВидалити
  4. Дійсно, останнім часом інтерес світу до України зріс. Про це свідчить і той факт, що вперше в історії українська стрічка "Зима у вогні" потрапила до шорт-листу номінації на "Оскар" за найкращий документальний фільм.

    ВідповістиВидалити
  5. Цікаво! Вже в ті часи цікавилися традиціями і побутом українців!!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Тільки справжні патріоти досягають великих успіхів.А Ви - одна з них!

    ВідповістиВидалити
  7. Успіхів вам у цій справі!

    ВідповістиВидалити